Dlshnn3 evet her postta spruluyordu ve bakana akşam tek tek her şeyi sordular oda 2 yılda bitircez evlerini teslim etcez o yüzden ilk ödeme taksitler 2023 mart ayından sonra başlacak dedi kirada tek kişi çalışıyorsa iki çalışacak kolay olacak dedi ödemesi ama biz vazgeçtik başvurmaktan