Cansueymen yoğurt meyve ve o günün yemeğini blendırda çekerek çorba püre tarzında veriyorum 2 hafta sonra işe başlayacağım elimden geldiğince özellikle yaz dönemi meyve sebze bol diye vermeye çalışıyorum ama abartmıyorum birgün dışarda olsak o öğün mama veriyorum sadece yapacak birşey yok... fazla kasmıyorum ben bebeğede yansıdığını düşünüyorum bu aşırı titizlenme bebeklerde ters tepiyor... yediği her besini özel yöresinden getirten bir tanıdğım çocuğının beslenmesi ile kafayı bozmuştu 2 yaşına kadar emzirdi abartmıyorum 2 yıl hazır paketli ürün yeyip içmedi su hoşaf dışında ağzına birşey sürmedi emziriyırum diyerek her hafta sonu orgabik ürün almaya şehir dışına gittiler ek gıda dönemi desen çantasında bir.düzine yemekle gezerdi öğün atlamasın diye... sonuç şu an 7 yaşında yaşıtlarının yanında tıfıl kalan yüzüne üfürsen 1 hafta yatak döşek yatan :(( ve yemek yemekten nefret eden bunu açık açık annem yüzünden diye söyleyen bir.çocuk:(((