Bayanlar selam kızım 21 aylık oldu yeni. Sabah kahvaltılarında asırı iştahsız saatlerce ağzında bekletiyo gunumun 2 3 saatı onu doyurmaua calısmakla geciyor ve yemiyorda. Artık kafayı yemek üzereyim işkence oldu yapmadığım sey kalmadı iki lokma sonrası agzında tutuyo ıslatsın diye su cay meyvesıyu hersey denedim.. zuhre ananın ürünü var kullanmayı düşünüyorum kullanan memnun kalan var mı dayanacak gücüm kalmadı stresten aksama kadar bas agrısıyla geziyorum ve bende eridim daha sinirden…. Kilosu 10.700