Kızlar 2 buçuk ay önce nerdeyse dudağımla burnum arasında kocaman uçuk olduğunu düşündüğüm bi yara çıktı. Kabuk bğladı dokunmadım hiç tabi ki banyo sırasında yumuşayıp düştü ve orda bir leke kaldı. Sonra dan sanki sivilce gibi fısır fısır kaldı. Sanki hala hafif bir hassasiyet var ki. Uçuk kremi kullanıyorum arada ama faydası yok 1 buçuk aydır geçsin azalsın diye bekliyorum yok. Yaşayan var mı ? Dr gitsem bi sonuç alabilir miyim? Sinirimi bozuyor. Genel olarak cildim iyidir. Sivilce çıkarmam bile çok nadirdir. Kabak gibi belli oluyor 🤷🏼♀️