Busra1999 3 aylık hiçbirşey verilmez 4 aylıkta aynı şekilde bende ek gıdaya çok hevesleniyorum ama beklemek zorundayım bebeğin sindirimi ne ki ne bekliyorsunuz ben 4 aylara meyveli kutu kaşık mama aldım ama vermek içimden geçmedi 1 haftadır evde duruyor bebişlere yazık sindiremiyor çok ağlıyorlar bunu göze almayın bence doktora danışın oda zaten neye yesin derse ilk gün çay kaşığıyla diyecektir yesin diyeceğinide sanmıyorum ☺️