Kızlar elimizde 400 bin vardır hazır ama eşimin üstünde hiçbir şey yok başvurduk eğer çıkarsa bunu toplu versek 240 ay ödemek istemiyorum azalır mı varmı öyle bir şey sonuçta 6 ayda bir zam oluyor enflasyon falan ev 850 binle kalmayacak mesela her sene kayısı kaldırıyoruz toplu para geliyor onuda ödeyip erkenden bitirme şansımız var mı