Shsmb Merhaba arkadaşlar.Kizim icin aylik Hormon iğnesi yaptırıyoruz ama bulamıyoruz eczanelerde yok,raporlu iğnemiz. Eczanede veya ilac deposunda görevlı olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi🙏(lucrin depot 3.75)
RainOverMe Busragokceberra recetelıymıs kuzum bı doz bulmuslar ama devamı yok buluruz demısler ama bılemıyorum yenı haber geldı. Raporu var ılacın.
RainOverMe Busragokceberra raporu 3 aylık bır aylık buldular bu aksam o da daha raporu gırıs yapmadılar ctesı gelecek demısler. Eczane nerede canım, cok sagol bu arada🤗🌺🙏🏻