Ipekada34 Herkese merhaba bu uygulamadan abiye kiralatan varmi abiyelerim var ve kiraya vermek istiyorum ama ya elbise geri gelmezse ya göndermezse etrafınızda böyle abiye kiralatan tanıdıklarınız varmi nasıl güvenip kiralatiyolar
eylulmin Ipekada34 ben bi kere kiraladım. Kapora ve kira bedeli ödüyorsunuz. Elbiseyi geri gönderince kaporayı size geri ödüyorlar. Elbisede hasar varsa veya istenilen tarihte geri göndermiyorsanız kaporadan kesinti yapabilirler ☺️
Nrcnkrmn Ipekada34 kardeşim dolaptn elbise aldı kiralıo smdi. Yaz boyu kiraladı bı sorunda çıkmadı hiç
Aselhafsaa Kiralamak şöyle oluyor alici size elbisenin değeri kadar parasını gönderiyor elbise size sorunsuz teslim olduğunda içinden kiralama bedelini alıp geri kalanini gonderiyorsunuz diye biliyorum ben böyle duydum🤷♀️
Ipekada34 Aselhafsaa bu sefer de karşı taraf diyo ben size nasıl guvenicem ya siz benim paramı yollamazsaniz 😁😁
Ipekada34 Saafie 😁😁 tc kimlik istesek bu sefer de dicek nerden bilcem benim tc mle dolandırıcılık yapmicagini 😁😁