Tulay09 Ben kullaniyorum çok memnunum yaşı büyüyünce de rahat kullanılacak bizimki 3.aylik pusette şu an
Melisabali Tulay09 Betusmom İlerde baston olarak da kullanılır dimi bu araba. Bir de pusetli kullanırken alıp koyması zor oluyor mu sanki tentesi engel olur gibi geldi bana. Bir de uçak yolculuğu filan yaptıniz mi kabine alınır mı
Betusmom Ben kullanıyorum çok memnunum katlaması filan cok kolay tek kötü yanı çift yönlü olmaması🙁 Alırken sormak aklıma gelmemişti..
Betusmom Melisabali evet baston olarakta kullanıslı bi araba😊 puseti koymak zor olmuyoda puseti çok hafif değil bebekle koymak zor olur😊uçak yolculuğu henüz yapmadım ama katlanınca kabin boy oldugu için kolay olur sıkıntı cıkmaz