Kızlar ben ayın 5 inde rapor almıştım 10 gündür raporluydum bugün raporumun son günüydü yarın ücretsiz izin dilekçesi vereceğim. Geçen yılda ücretsiz izindeydim. Müdürüm bugün mesaj attı hocam raporunuzun son günü yarın dilekçenizi vermeniz gerekiyor diye bende geleceğim hocam dedim. Mem tarafından okula ayın 5 inde bir yazı gelmiş yazıda ayın 5 ve 9. İş günü arasında maaş hesaplamalarının yapıldığı ve izne ayrılacak öğretmenlere duyurulması gerektiği borçlu çıkmaması veya maaş ödememesi yapılmaması için yapılacak işlemler sırası ile ilgili bir yazı yani ve bu yazıyı bana bugün tebliğ ediyor. E devlet baktım bu ayın maaş bordrosu çıkıyor muhtemelen gece maaş yatacak. Yarın dilekçe vereceğim onaya gidecek sorun çıkartırlar mı bana