merhaba anneler pazen uyku tulumu aldım burdan bir arkadaşın önerisiyle uyku tulumu gayet güzel ama ne olur ne olmaz diye gene üstünü örterim diye düşündüm elimde üstüne örtebilecek tek kat müslin battaniyeler var ama acaba iki kat ya da dört kat daha mı iyi olur bilemedim ya da triko alsam o da çok mu terletir kafam çok karıştı yani kararsız kaldım siz neler örtüyosunuz uyku tulumunun üstüne uyku tulumunu 1 - 1.5 tog gibi düşünebilirsiniz altına oda sıcaklığına göre zıbın ya da pijama giydiricem ona göre ne örtmem gerekir üstüne