Cocugumuz zaten yiyor neden herseyi eline verip oynamasina musade ediosn etrafa dokuyor yiyorda ne kadar yedigini bilemiyorsun dha cok kucuk ogrenemez kasik catal vs diye azarladi beni ogluM 10 20 gunluk hep eline veriorm ne yedirirsem doke saca yiyo ama yiyo yani ben memnunum evet is cıkıyor ama kendi yemesi hosuma gidio kaynanam da iki yasina kadar kendi yemeyecek sen yedirceksn dedi siz neler dusunuorsnz ben yanlis mi yapiorm acaba ?