Bebeğim 14 aylık hep sıralıyordu aylardır 2 haftadır ellerini bırakıp seviniyor biz hadi aferin vbifaha yap deyince sevinip tekrar bırakıyordu, bugün ise bir adım attı şok oldum daha sonra karşımıza geçirdik hadi gel gel dedik bi kaç adım attı ama sonra düşüyor ne zaman yürür sizce tecrübeliler 😊😊😊