Merhaba arkadaşlar Bi konuda yardımınızı almak istiyorum kızım 27 aylık anne ababa gitti geldi birde hayır demiyor no diyo böyle kelimeleri var babam vefat etmişti kızım.6 aylık ben üzüntüden vertigoya tutulmuştum 1 ay yattım çocukla ilgilenemedim kaynanam esim baktılar avutmak için de çizgi film izletmisler çocuğa 1 yaşındayken babaya falan yapıyordu göz teması var ben iyi olduktan sonra ekrani kestim uzun süredir çizgi film filan izlemiyor sadece müzik dinliyor ben açtığımda parmakla gösterme yok ama ben gösterirken bakıyor her söylediğimi anlıyor kalabalıkta yabancılık cekmiyor çocuklarla oynamak istiyor çekingenlik yok birsey istediği zaman elimden tutup goturyor yada kendisi getiriyor dönmesi yok dönen şeylere ilgisi yok ama konuşması gecikince aklıma otizm şüphesi geliyor endişeleniyorum düşünmeden edemiyorum doktora götürüp otizm tanısı koyarlar diye korkuyorum üzülüyorum her anne gibi yani bunlar otizm belirtisi mi tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi çocuğu geç konuşan var mı