19071907 Arkadaşlar sed yardımına başvuru yaptım ama henüz ses Seda yok süreç nasıl ilerliyor bilen var mı ? Birde bugün sosyal yardım merkezini aradım sadece bir defaya mahsus veriyoruz dediler bide eve bakmaya vs geliyorlarmış ?