Kızım 8 ay 1 haftalık, alt iki dişi yeni çıktı ve ısırmaya başladı iki gündür. Üstünde diş olmamasına rağmen resmen yara içinde kaldım, kanıyor ve çok acıyor. Ne yapicam nasıl vazgeciricem ve nasıl iyileşicem bilen gören duyan varsa lutfen bi fikir alışverişi yapalım 😥☺️