İnternet ten okuduğuma göre hemoroid diye tahmin ediyorum ilk kızımda kanama falan olmuştu hafiften alaturka tuvalet e oturunca olmuştu yani ama bu doğumda hem kabız oldum hemde şişlik arttı 17 gün oldu doğum yapalı hala kabız gibiyim normalde ishal olunur diye biliyordum kafaya takmadım önce ama şimdi şişliğ görünce korktum tedavisi nedir nasıldır acaba korkutuyor tedavisi beni ameliyat falan olmasında