SerraSeyda Kizlaaar 11 aylık bebeğim var ve geceleri deli gibi biberon istiyor bunu bir türlü kesemiyorum. Emzik veriyorum uyanınca su ile uyutmaya çalışıyorum ama asla uykuya dalmiyor. Siz kaçıncı ayında ve nasıl gece beslenmesini kestiniz?
Mervesrrtrkmn SerraSeyda acıkıyordur bence erken yıne oglum 22aylık olucak hala gece 2kere uyanıyor mama ıcıyororum 6ölçek falan
Anneko SerraSeyda önce rüya öğünü yapın o uyanmadan verin ilk gece 180 CC verdiyseniz 2. Gece 150 verin ama mutlaka uyanmadan verin 3. Gece 120 sonrasında yavaş yavaş azaltın en sonunda 1 2 gece üst üste 30 CC verin ve sonra kesin
Hamza_ediz SerraSeyda benim oğlum 7 aylıkken mamayı bıraktı ben yinede arada bir verdim mama bağışıklık için fakat 11.ayından itibaren asla ağzına sürmedi şuanda sadece anne sütü ve ek gıda yiyor. Benim kendi düşüncem ek gıdaya daha fazla ağırlık verin doyduğundan emin olun mama istediği zaman ek gıda yiyecekler verin bu benim fikrim sevgiler..🌺
SerraSeyda Hamza_ediz anne sütü çok az verebildim şuan zaten ağırlık ek gıda çok severek yiyor ama bu mama işi onda tamamen alışkanlık oldu karnı tıka basa da doymuş olsa iki uç yudum bile.olsa mama istiyor