Buse_34 Oğlum 1 yaşında olucak 24 Eylülde 3 ekimdede sünnet olucak kilosu 9.300 4 numara bez kullanıyorum sünnet olduktan sonra nasıl yapmam bez numarasını büyük mü almam lazım beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🤲🥰🤎
Bircaykoyicelim Buse_34 şimdiden geçmiş olsun. Ve tebrik ederim 😊 büyük almanız daha iyi olur. Bezi sıkmazsa daha rahat eder. 5 hatta 6 numara daha iyi olur 😊
-Gizem- Buse_34 hayırlı olsun. Biz 10 aylık yaptırdık aynı bezle devam ettik kağıt bardak kesip kapatmıştık beze değmesin diye. Olacağı yönteme göre doktorunuz yönlendirir bizimki dikişliydi klips önermedi. hastane lazerli yapıyordu ama narkoz alsın istemedik özel klinikte lokal anesteziyle yaptırdık
Fato29 Buse_34 hiç bardağa felan gerek yok canım bir numara büyük bez kullan, inan hemen geçiyor kendi çişinde iyileşiyor
Buse_34 -Gizem- hayırlı olsun geçmiş olsun Rabbım damatlıklarınıda göstersin inşallah bizimkinde uyuşturup yapıcaklar