Glcntna Ben 28 eşim 33 yaşında gençler katagorisine giriyorum ben . Gençlere yüzde 20 kontenjan ayrıldı normale yüzde 50 hangisinden girmek daha mantıklı . Yüzde ellide şans daha fazla olmuyormu
Wanderlust Glcntna yuzde 50 demek basvuran 2 kisiden 1ine cikiyor demek. Yuzde 20de ise nerdeyse 5 kisiden 1ine yani tabi ki bu durumda yuzde 50 secilmeli
1_anne Glcntna başvuru yaparken sadece kendi adımıza başvuru yapabiliyor muyuz? Eşimin üzerine hiç bir şey olmaması mı gerekiyor araba vs. Bi bilginiz var mı
elagozlu35 bilgim yok üstte kalsın eşimde başvurmak diyor yarın nasip ama zor çıkar bize çıksada ödeme dert
Glcntna Wanderlust o zamn eşim başvursun dimi farketmicek gerçi çıkacağı varsa nasibimizde her türlü çıkarda
incipearl13 Wanderlust hayır öyle değil. Örnek veriyorum ilçenizde 1000 konut yapılacaksa %20 yani 200 tanesi gençlere verilecek, %50 genel gruba yani 500 tanesi genele verilecek. Burada başvuru kitlesi önemli.
Glcntna 1_anne araba ve hisseli taşınmazlar etkilemiyor tam hisseli taşınmaz var ise başvuru yapamazsınız