Benim bebeğim de çok huysuz, herkes benim öyle öğrettiğimi çok kucağıma aldığımı çok şımarttığımı söylüyor ama gerçekten bebeğim doğduğu andan itibaren huysuzdu. Her zaman sağlığı için şükrediyorum gene de, şimdi gene ayaklarımda sallıyorum uyutmaya çalışıyorum ama biliyorum sabah beşe kadar böyle uğraşıcaz, her zaman diyorum ki bugünler geçici, siz ne olursa olsun sakin kalıp en güzel sevgiyi huzuru vermeye çalışın bebeğinize, herkesin ne yaşadığını kimse bilmiyor, her bebek kendine özel gerçekten