Jruraz Kızlar iki yıllık bankacılık mezunuyum ama nasıl nerden başvuru yapılır önlisans alım olur mu bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa 🤎
Annesininmiskokulusu Jruraz bende 2 yıl okudum ama önlisans alımı kalktı diye biliyorum. Sağlam bi torpilin olursa lise mezunu bile alıyorlar orası ayrı tabi ama kendi imkanlarınla girmek istersen önlisans yetersiz oluyor. Yinede detaylı araştırın
bebislimom Jruraz ben de önlisans mezunuyum ama bankacılık önlisans okuyacagmiza işletme okusaydik bankada çalışma şansımız daha yüksekti 🙄 atanması yok gibi bişey anca kredi kartı sattiriyorlar okadar maalesef