Rcn81hn 28 haftalık doğum yaptım. Doktorumuzun tavsiyesi ile 3,5 ayı geçince tadımlara başladım. Şimdi düz 7 kro 10 aylık maşallah herşeyi severek yiyor. İyi ki de erken başlamışım. Tadımlık ilerleyeceksiniz doyumluk değil. 1 y.k geçmeden yawaş yawaş verin. İlk sebzeden başladım ben. Özelliklede ilk verdiğiniz patates,kabak gibi sebzeleri formül mamayı sulandırıp kıvam alsın diye patatese felan kattım. İlk zamanlar öğürecek çıkartacak ama pes etmeyin bu öğürme ve yutma reflekslerini kazanması için. 6 aylıkkende verseniz ilk zaman öğürecek yutamayacak zaten