Kızlar 38 haftalıkken normal doğum yaptım. Hastaneden çıktık evde emzirmeye başladım ama uçları tam çıkmadığı İçin silikon ucuyla denettirdiler. Bebeğim buna alışmaya çalışırken sütümün yettiğini düşündüm. Sonra 3. Gün sararmaya başladı hemen doktora götürdüm. 16 çıktı sarılığı. Yatış yaptık. Bir gün kaldık ve çıktık. Rutin kontrolümüz vardı kontrol ettiler sarılığını 13 çıktı. Doktor 21 çıkarsa yatış yaparız dedi. Ben çok etkileniyorum mama takviyesine başladık tabi hızlıca yatıştan sonra. Sarı örtü örtüyorum sık sık besliyorum cumartesi kontrolümüz var vallahi aklım çıkıyor. Sütüm etkilenecek diye öyle korkuyorum ki. Ben ne yiyeyim nasıl yapayım lütfen yardım edin.