Talya-merve Selam kızlaar 🙋🏻♀️ Hadi emzirirken nelere dikkat etmeliyiz neler yememeliyiz onları konuşalım. İlk önce baharatlı ve acı şeyler yememeliyiz. Ben adanalıyım ve aşırı acı yiyen biri olarak yemeklerime tuz bile katmıyorum 🤔😔 her şey yavrum için 🧚♀️💕
Cemremmmmm Talya-merve öyle bişey yok yaaa aksine herşeyi yemelisin.bende bu soruyu doktoruma sormuştum herşeyi yemelisin dedi.benim bebeğim kolik olmasına rağmen bakliyat bile yemelisin dedi.
S_seylek60 Talya-merve valla turp tursu acili baharatli kafein iceren icecekler asitli icecekler ve cikolata yenmemeli diye biliyorum🙄
Ftmsnny Talya-merve baharatın alasını yiyorum hergün hüçbirşey olmuyor. Kızımında yemeklerine azar azar koyuyorum.
nazanay Cemremmmmm Talya-merve Valla ben de normalde nasil besleniyorsam ayni sekilde devam ediyorum. 3.5 aylik kizim. Normalden fazla bir sorun yasamadik simdiye kadar.
Talya-merve Cemremmmmm haklısın doktora sormak lazım, baklıyatlarda yeşil mercimek yiyorum sadece ama kuru fasulye filan gerçekten insana bile gaz yapıyor bebeğede mutlaka geçicektir bence.
Talya-merve S_seylek60 evet bencede ama çikolatanın bir şey yapıcagını düşünmüyorum ve aşırı olmamak kaydıyla yiyorum
S_seylek60 Talya-merve valla ben de cok yedim. Yesem de yemesem de gazli bi bebegim var. Cok dikkat ettigim zamanlarda bile gazi oldu. Artık biraz saldim sadece gazli icecekler kahve tursu ve baharatlar yemiyorum
1aras Her yemekte kimyon kullanın veyahut 1 bardak suya kimyon katıp için, rezene çayı için gaz filan kalmıyor zaten onun dışında belli bir döneme gelinceye kadar bebek gazlı içecek, aşırı Baharat kullanmayın bence kafii çocukların bütün yiyeceklerden faydalanması gerektiğine inanıyorum ben.