Zeynocemre bebeklerin bağırsak florası henüz gelişmediği için öyle olurlarmış ben sab simpleks ve bio gaia ( sanırım böyle yazılıyorlardı ) 😊 birlikte kullandım bio gaia bağırsak florasını düzenliyormuş sab simpleksde gaz çıkartmaya yarıyormuş 1 ay düzenli hergün aynı saate verdim şuan rahatız Allaha şükür kızım 3 aylık gaz sorunu 40 ı çıkınca başlamıştı şuan gayet iyi nazar değmesin 😊 yeniden başlar diye ödüm kopuyor ama bio gaia ya devam editorum sab simpleksi günde 3 kez veriyodum 1 e düşürdüm inşallah sizinde geçer biran önce