Pelvan biz bu ayarda gidiyoruz zaten huzursuz olur cok uykusu gelir duramazsa. Gece uykusunun kalitesi cok onemli. Şimdilik bizde işliyor bu düzen gece 1 kere illaki uyanıyor onu da bitirirse cok guzel olacak. 11 yaşındaki oglum 1 yaşından sonra hic uyanmamıştı emdiği halde kizim oyle degil illaki 1 kere uyaniyo en az. Gunduz iki uyku yaptığımız zamanlar en az 3 defa uyanıyordu