Elimle sıktığımda ince bişey fışkırıyor çocuk emerken de bazen boğazına kaçıyor galiba önceden sütüm azdı böyle kaçmazdı boğazına şimdi kaçıyor galiba öksürüyor tıkanıyor gibi oluyor sağmadım ne kadar bikmiyorum sütüm azdı önceden artsın diye çok uğraştım