Mercimegim_melegim Kızlar sağlık ocagı Vegaferon verdi ama içinde paraben varmış kabız yapıyormuş bide.Sizler ne kullanıyorsunuz memnun olanlar isim yazabilir mi?
ozgenaydemir Banada verdi damla da kendimiz için dimi gülmeyin nolur bilmediğimden soruyorum bizim için mi bebek için mi o damla acaba
Kucukkalbim Mercimegim_melegim Kan değerini bilmiyorum tahlil yaptırmadan verdi doktorumuz bu damlanın kullanma miktarı bebeklerde 10 damla yetişkin çocuklarda 20 damla şeklindeymiş dokktor öyle dedi reçetesinde de öyle yazıyor 🤷♀️
Mercimegim_melegim Kucukkalbim canım ya ben bugün başladım sabah 6damla verdim inanılmaz uyku yaptı halsizlik yaptı oluyor mu siZde de yoksa bize mi dokundu
Kucukkalbim Mercimegim_melegim Yok canım uyku yapmadı ama hafif ishalliği var diş çıkarma döneminde ondanda oluyormuş senin bebeğin kaç aylık canım