Oğlum 3 kilo 400 kilo doğdu şu an 13 aylık kilosu 10.500 boy 75 sizlerin nasıl iştahları var mı benim oğlum ben olmadan bir şey yemiyor çalışan bir anneyim çok üzülüyorum 😔anne gibi kimse ilgilenmiyor balık yağı başladım iştahı için sanki biraz iştahı açıldı sizlerin kullandığı takviye gıda var mıdır haydı sohbete👌🎏