Başlıkta da belirttiğim gibi çok duygusal ve üzgünüm kızım 2 gün sonra 2 yaşına girecek bugun itibari ile sütten kesmiş bulunuyorum içim çok buruk kendimi çok eksik hissediyorum ne olur buda geçicek diyin gözlerm dolup dolup geri gidiyor aslında niyetim 2.5 yaşına kadar emzirebilmekti fakat artık gece uykuları eziyete dönüştü bizim için 2 yaşında olmasına rağmen sabaha kadar 15 kez uyanıyordu hiç abartmıyorum gerçekten fazlası var eksiği yoktur artık zamanın geldığini fark ettim ve bugun sadece sabah uyanınca emzirdim şuan uyudu, uyuduğu saate kadar emzirmedim 😢