gizemilayda merhaba hanımlar benım gıbı olanlar nasıl duzeltınız nyapmam lazm fıkır verırmısınız bebegım 10 aylık dogdugundna berı bı ortama gırım bırı gelsın eve aglıyo ne kadar dısarı cıksakta daha alısmadı 🙁
isimsiz___ gizemilayda 1 yaşında hala aynı bende bi Umut ne zaman düzelir diyorum ama 2 yaşına kadar sürenler bile varmış
gizemilayda isimsiz___ düzelirler inşallah ama cok sınır bozucu cok stres oluyorum nıe boyle yapıyo dıe