NeslihanAden merhaba. Öncelikle kolay gelsin , 😘
Ben çilek, karadut, ahududu özü yapıp buz kalıplarına dondurup attım buzluğa ilk( karadut ağız yaralarına da iyi geliyor diye) hafif sulandırınca meyve suyu olacak
Karadutu şekersiz reçel yaptım meyveden tatlandırıcılar var onunla.
meyveleride direkt güzelce yıkayıp porsiyoluk poşetleyip dondurabilirsiniz. Kullanacağınız da önce buzdolabının normal bölümüne koyuyorsunuz buzu orda çözülüyor sonra dışarı çıkarıyorsunuz. Kavanoz falan çok önerilmiyor bebeklerde