Bi komşumda dedi bugün , büyüdükçe kafa yapısı değişecek ona göre kulak bu halde kalkıyo , her kiminle konuşsam direkt bu konuyu açıyorum fazla üzerine düştüm herhalde , ilk çocuğumda böle takmamıştım onda ekim doğumlu 2015 Li , ona sürekli şapka takıyordum mevsimden dolayı hiç kulak nasıl olacak die düşünmemiştim ;)