Mavi1_ozdenir Öğlen 1 den beri basım agriyor parol içtim geçmedi acile gittim dolikloron yaptılar yine geçmedi geçer gibi oluyor sonra tekrar başlıyor ne yapabilirim ?
Mavi1_ozdenir DarkSwan tepem agriyordu şimdi basımın sag tarafi çok agriyor ya geçmedi uyuştu sanki ya
DarkSwan Mavi1_ozdenir siz bi duşa girin, duştan sonra loş ışıkta uzanın biraz çok geçmiş olsun, umarım hemen geçer.🙏🏼
Mavi1_ozdenir DarkSwan acilden gelir gelmez duş aldım canim bebeğim de uyulmadığı icin iğne yaptılar emziremiyorum da o yüzden yatamıyorum ya geçer gibi oluyor ama tekrar başlıyor migren böyle bisey mi ya
DarkSwan Mavi1_ozdenir Migrenin tam nasıl olduğunu bilmiyorum ama bende yoğun baş ağrıları yaşayan biriydim. Gebelikten önce sabah majezik, akşam majezikle ayakta duruyordum. Şimdi emzirdiğimiz için de her hapı kullanamıyoruz. ☹️
Mavi1_ozdenir DarkSwan aynen öyle canim ya geçmedi gitti bas agrisi bende Efam yapıyorum biraz neden agriyor falan diye internete yazınca bir sürü şey çıkıyor daha çok efam oluyorum