Kızım 2 ay 29 günlük. Çok güzel aktif emdiği mememi iki gündür güzel boşaltamıyor. 2-3 dakika güzel emdikten sonra ağlamaya başlıyor meme istemiyor. Sütümün azalmasından korkuyorum. Geçici bir dönemmidir acaba ne yapmam gerek. Daha önce yaşayan var mı