7 aylık bebeğim bugün sünnet oldu lokal anestezi ile şuanda çok ağlıyor yaklaşık 10 saat oldu ameliyat olalı ne yapıcağımı bilmiyorum pansumanı yaptık fakat sürekli ağlıyor yardımcı olabilir misiniz tecrübeli anneler ne rahatlatır onu ne yapıcam bilmiyorum çok kötüyüm keşke yaptırmasaydım sünnet