Kızlar bebeğimin kafasında konak vardı her hün tarafım ama tamamen geçmedi sadece azaldı kulaç içlerinde ve alnında bşraz deri döküntüsü vardı doktorumuz Süt aşerjisi olabilir ama kaka kanlı değil o yüzden bi krem verelim 1hafta kullanın geçmezse tekrar bakarız dedi kullandım geçti ama 1hafta sonra tekrar başladı şimdide doktor cildiyeye götürün bi diyor böyle bir durum yaşayan var mı ? Bebeğimde ne mamadan sonra kusma yok kakası kanlıda değil