4 aylık bebeğim anne sütü ile beleniyor. 8 gündür kakasını yapmıyor doktora yazdım gz damlasını 15 damla ve popoya uyarıcı masaj yapmaması söyledi. Yaptım bugün tık yok. Sonrasında korkuyorum lağma yaparlar diye. Başına gelen ve düzelen var mı lütfen paylaşır mısınız,