Ebruli101 2 buçuk yaşındayız, çatısız, çekmecesiz montessori yaptırıyorum şu an ben de. Çatılı sevmiyorum, tamamen kişisel zevk. Fazla depolama alanım olduğundan çekmeceye de ihtiyacım yok. O yüzden böyle bir ssçim yaptım. Ama etragı çevrili olmalı daha, çünkü çok dönerek uyuyor, düşüyor bizimki malesef:) biraz daha büyüyünce öndeki parmakşık kısmını çıkarttırır sedir yatak şeklinde devam ederim diye düşündüm, tabii bebenin özel bir isteği olmaz ise😅