sağlıkla büyüsün bebiş🌸 çok çok normal bir durum hepimiz yaşadık. hiç meraklanmayın geçecek. iki haftaya biraz daha rahatlarsınız şimdi üzülürsünüz ağlarsınız, sevinirsiniz yine ağlarsınız. bebeğinize bakarsınız nasıl bakacağım dersiniz ağlarsınız, hiç bir şey yoksa Allahım çok güzel bir şey bu der yine ağlarsınız🤗doğumda göbek kordonunun kesilmesiyle bir anda tüm vücut yerle bir oluyor, o yüzden bu dalgalanmalar, duygulanmalar, ağlamalar. geçecek tamamen hormonal merak etmeyin🌸