Snowglobe Gamzeeekur ben 1 yaşta istiyordum. Ama Bi tane bebekte gördüm ve hiç hoş durmuyordu. Vaz geçtim sonra. Şuan 14 aylık olmak üzere sanırım 2 yaşı bekleyeceğim
Gamzeeekur Snowglobe benim bebeğim 9 aylik yarın deldirmek istiyorum aşısı da var ne yapsam karar veremedim
Hndealnathn Yutma çekme riskine karşı doktorumuz 3 yaş ve sonrası dedi.1.5 yaşında deldirmedim daha acelesi yok