Benim kızda 10,5 aylık aynı dururumumuz birde bakıcıya başladık evde benden az da olsa yiyordu bakıcıda hiç yemiyor biberonla süt sağdım içmiyor 😞 ama oğlumdan biliyorum bir bakmıssınız yemeğe başlamış hareketleri arttıkça yemek yemeleri artacak inşallah