Gmzce Kızlar bebegım 6aylık 6bucuk kılo 3kılo dogmustu bıraz zayıf süttümde var emmıyor doktor mama takvıyesı yazdı ama icmiyor moralım bozuluyor ben gıbı olan varmı bunda bı sıkıntı olurmu