Aysubtin01 Deletedmom_24 2 yldir ağrısı var ve yeni ucu çıktıysa sen git doktor çekiyor yarıp çıkarıyor valla kocaman diş çıkıyor ben hem alttan hem üstten çektirdim kurtuldum ağrısından valla ama bir kaç gün sana yardımcı olacak birileri olsun yanında yine ağrın oluyor alttaysa biraz zaman alıyor geçmesi ama ustteyse 2 gün e birşeyin kalmıyor
Deletedmom_24 Deletedmom_21 yeni çıkıyor onu yazmamışım bisey yerken acı veriyor bazen açamıyorum ağzımi
Deletedmom_24 Rastgelebiri 2 sene önce başladı çene kasilmasi felan yeni çıkıyor daha çıkmış olsa keşke cektirim hemen
Deletedmom_24 bala86asel yeni çıkıyor benimkisi onu belirmeyi unutmuşum 2 senedir onun ağrısını çekiyorum 2 ay önce de küçük Bi gösterdi kendini patlamış ama hala büyüme vs bisey yok
Deletedmom_24 Aysubtin01 altta maalesef baya zor olacak b3nim için eşimin sigortası yok şuan dişçiye gitsen ne kadar alırlar acaba biliyormusijiz
Aysubtin01 Deletedmom_24 inanın bilmiyorum ben sigortalı olduğu için eşim 250 liraya cektirmistim ucu yok diye sallamayın aşırı ağrı yapar goze vurur ve çekildikten sonra 1 hafta sıvı beslenme oluyor zor yanı haberinjz olsun Rabbim şifa versin inşallah
Rastgelebiri Deletedmom_24 700 liraya çektirdi eşim yirmiliğini 3-4 ay önce. Çevrenizdeki diş kliniklerini arayıp fiyat alabilirsiniz