Kızlar süt arttırıcı olarak denemediğim şey kalmadı ya hurma, ceviz, badem, humana, promalt, bestlak damla, solgar vitamin, daha bir sürü yiyecek. Doğumdan sonra 3 kg aldım sırf bu yüzden ya. Şuana kadar moral bozmiyim dedim pozitif düşündüm hep ama artık canım sıkılıyor. Çocuk emdiğinde 1 saat geçmeden acıkıyor sağdığımda da 30-40 ml max 50 ml çıkıyor bebeğim 3 aylık haliyle doymuyor mama da veriyorum ama bu süt neden artmıyor ne yapmalıyım