Pnr-talha bence riskli.neden öyle daha rahat uyuyabilir?bence bebekler ellerini ve kollarını şuanda bilinçsizce hareket ettirdiği için yüzüstü hareket kabiliyeti olmadığından daha rahat uykuya geçiyor.ben kundakla hallettim o sorunu.daldığı zaman açıyorum kundağını yan sırt üstü uyuyor.bu arada benim bebeğimde 35günlük daha.