ilaydaberil35ozkan_ Yarın kızım tam 3 aylık oluyor rota aşımız var sonrasında huzursuzluk ateş vs oluyor mu acaba ?
Gnc27 ilaydaberil35ozkan_ kabızlık karın ağrısı gibi etkileri oldu gece ağlayarak uyanıyordu ama 2-3 güne geçti