[silindi] kızlar bebeğim 44 günlük bugün 1.30 da kalktı daha da uyumadı nedeni ne olabilir karnı tok gazı cıktı kakasını yaptı ağlamıyorda aka uyumuyor tüm işlerim duruyo karnım çok aç kucağımdan inmiyo çok yaşlandım bedenen ruhen 😭
Sariiannee [silindi] Dünyaya geleli 44 gün olmuş geceyi gündüzü anca ayırt ediyordur.Uyku düzeni yok daha zor ama normal
isimsiz___ [silindi] ana kucağı varmı ona koy salla bari ben ona koydum da anca rahat ettim. Pusette olur biraz orda salla mesela yukarı aşağı olcak şekilde bir de süpürge sesi aç İnternetten belki iyi gelir
Sariiannee [silindi] Aslında bebekler için şu ayında uyur şu ayında şöyle olur demek tamamen yanlış. Her bebek farklıdır.Benim oğlum 1 yaşına kadar sadece sabah uyuyordu Yani gece full uyanıktık ama kuzenim maşallah uyuyordu geceleri ki ayları çok yakın. Sadece bebeğinizin isteklerini anlamak için biraz bebeğinizi gözlemleyin ve ihtiyaç zamanında yanında olun sevgi ve ilgi şu an evladınızın tek kaynağı☺️