mustafaegeveannesi Hanımlar öncelikle merhaba ! Benim 4 aylık bebeğim var ve mama içerken sürekli ellerini yumruk yapıp vuruyor sizce neden yapıyor olabilir lütfen yazarsanız çok mutlu olurum.